Айзек Азімов «Фах»

Тема. Роздуми про майбутнє людини і людства. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Айзек Азімов «Фах». Елементи фантастики в творі

Як ви вважаєте, від чого залежить обрання людиною життєвого шляху, майбутнього фаху? Із чого починаються перші кроки до професії? Чи можна визначити ще в дитинстві, яку професію варто обрати? Чи в майбутньому все буде інакше? На ці та інші питання ми спробуємо знайти відповіді сьогодні на уроці, працюючи над повістю Айзека Азімова «Фах».

1

2.3.Бесіда за текстом твору

   Завдання. Порівняйте інформацію з різних стовпчиків таблиці і зробіть висновок.

Про дітей взагалі, про інших дітей

Про Джорджа Плейтена

«Восьмирічна дитина легко звикає до найдивовижніших явищ. І те, що вчора вона ще не вміла читати, а сьогодні вже вміє, здається їй чимось цілком природним, як сонячне проміння, наприклад»; «…для роботи на інших планетах… з восьми мільярдів земного населення у світи щорічно відряджалося всього кілька мільйонів людей. Природно, не кожен землянин міг потрапити до їхнього числа. Однак кожен сподівався, що комусь із його дітей випаде працювати на іншій планеті»

«Вважав, що все, що відомо про нього, лікар вичитав з картки»; спитав, навіщо вміти читати (не абстрактне вміння); запитав: «Я не розучуся?»; «Призвичаївся до своєї нової чудової здібності»

Висновок. Джордж пропускав нові знання крізь себе, вони стали складовою його особистості, а інші сприймали ці знання як потрібний додаток, що допоможе краще влаштуватися в майбутньому.

 

Домашнє завдання. Дочитати до кінця твір Айзека Азімова «Фах». Підготуватись до тестових завдань.Зустрінемось 12.05.20

На 15.05.20 прочитати К.Функе "Чорнильне серце"

Категорія: Дистанційне навчання. 7 клас | Додав: nataliyvlas75 (08.05.2020)
Переглядів: 842 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar